27 Ekim 2011 Perşembe

şimşek mekkuin &Cars parti çubuklu süsler

2 yorum:

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

çok şekerler cnm, ben de buaralaar kayraya parti hazırlığındayım, araştırmalr filan.. cok güzel yaptıkların bence birkaç çeşit daha eklemelisn , mesela, kağıttan pon pon çiçekler fian gibi, yapılışları internette bile var, kursa bile gerek yok. kağıtla yapılan birsürü ççek çeşidini de bulabilirsin..

http://www.youtube.com/watch?v=EwEsNYFc4m0&feature=related

parti tükkanı dedi ki...

aysun çok teşekkür tavsiyelerin için

hepsini biliyorum ama onlar içinde hep zaman gerekiyor :)))belki çalışmıyor olsaydım daha neler neler yapardım ama hem iş ve herşeyden önce kayram olunca ancak bukadarını hazırlayabiliyorum.
Kayra'nın partisi için varsa yardım edebilceğim birşeyler yaz bana :))

Yorum Gönder

Special design for Parti Tükkanı by GeCe's Blogger Templates