14 Ekim 2011 Cuma

korsan parti süsleri

Özlem hn oğlu Yiğit için istemiş olduğu korsan parti süsleri, Aslında biz anneler bende dahil 1 yıldır yaşadığım tecrübelerde dahil, çocuklarımızın doğum günü partisinde özel tasarım parti süslerini yaptırmamızın amacı çocuğumuzun ismine özel olması, gerekirse onun resimleri ile renklendirdiğimiz detaylar ile hazırlıyorum parti süslerini. Fakat Özlem hn bu detayları özellikle istemedi :)) nedeni ni ise oğluğunun artık büyüdüğünü 7.yaş partisi olduğu için bu detayları istemediğini belirtti.  sadece benim  ısrarlarımı kırmayıp çubuklu süsler ve isim banner ile partinin Yiğit'in 7.yaş günü partisi olduğunu belirttik.
Ben kaç yaşımda olursam olayım, her yerde her detayda ismimin resimlerimin olduğu bir parti olmasını isterdim :)) Belli mi olur belki bir gün kendim içinde böyle güzel bir parti hazırlarım..





İyiki Doğdun Yiğit

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Parti Tükkanı by GeCe's Blogger Templates