2 Şubat 2011 Çarşamba

SEVGİLİLER GÜNÜ PARTİSİ



5 yorum:

bedia dedi ki...

ben kazanayım yaa ne olur.izleyicinizde oldum.sevgiler.blogumada beklerim...

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Çekiliş falanmı var yoksa benmi eksik görüntüledim :DD
Güzel olmuş Elif, tabakla kaşıklar da dahilmi :)))

elif-kayra dedi ki...

bedia inşallah, bolşanslar diliyorum.

Emine evet çekiliş var,
hadir hemen sende katıl,
evet görmüş olduğun ürünler dahil.

Tuğra'nın Annesi Emine dedi ki...

Yahu ben şaka yapmıştım :) Ne çekilişi bu Elif? Bişiler kaçırdım herhalde, böyle bişi de okumadım ama :))

Nesrin dedi ki...

Merhabalar
Parti süsleriniz harika. Yıllardır yurtdışında ne güzel parti süsleri var, Türkiye'de niye böyle şeyler her yerde yok diye ağlıyordum :) Ne güzel şeyler satıyorsunuz.
İzleyiciniz oldum, umarım bu seti ben kazanırım :)

Yorum Gönder

Special design for Parti Tükkanı by GeCe's Blogger Templates